El musical de Sant Josep es va estrenar anit al Teatre Xesc Fotreza, amb totes les entrades exhaurides.
Un concert benèfic, protagonitzat pels membres del cor Emaús-Effetá, músics amateurs i voluntaris que interpretaren cançons per recaptar doblers i donar-ho tot a les persones que viuen al carrer. Unes 50 persones pujaren damunt l’escenari després d’un any d’assajos.
Les seves cançons ja han aconseguit més de vuit mil reproduccions a Spotify.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa