Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Dimecres entra en vigor el semàfor verd del Regne Unit a Balears
EFE/ CATI CLADERA
125Hotels, oci nocturn i altres negocis com els taxis estan a l’expectativa. Dimecres entra en vigor el semàfor verd del Regne Unit a Balears.
Però encara manifesten incerteses. Es tem que pugui durar poc pels canvis del govern britànic. I recorden que els turistes exempts de fer quarantena en tornar són els vacunats amb pauta completa. Això podria desincentivar de venir als més joves.
De moment, aquí hi ha molts francesos. Més del que és habitual. Fins i tot, algun local d’oci nocturn de Punta Balena tem que el turista britànic el pugui espantar. Duen 20 mesos tancats gairebé totalment i hi ha preocupació perquè una imatge d’excessos els pugui perjudicar un any més.
Torna el turisme britànic a les Illes: el Regne Unit les inclou a la llista verda
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús