Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Analitzen si l'origen que els provoca apropar-se tant a la vorera, quan són de mar endins, sigui per alguna malaltia
Una rajada violàcia ha obligat a tancar momentàniament la platja de Palmanova, a Calvià, aquest dimecres al migdia, per evitar picades d’aquest animal de mar endins. Per precaució, s’hi ha col·locat la bandera groga durant un temps. Els albiraments de mantes i d’altres espècies marines no només s’estan produint a la costa balear, sinó també a la Mediterrània peninsular.
Just aquest dimarts una altra espècie, una gran manta, entrà a la platja de s’Arenal de Llucmajor. Els socorristes tragueren l’animal per traslladar-lo al Palma Aquàrium. Normalment, les mantes viuen a les profunditats, i per això, els experts es mostren preocupats per aquest comportament inusual.
Des del passat mes de maig, vuit grans mantes han aparegut a les platges de les Balears, a indrets com Illetes o Cala Rajada, i més de 25 han pegat a la costa Mediterrània peninsular. Es desconeix encara, però, què empeny les mantes cap a la vorera, on arriben magres i desorientades. Ara, experts de diversos països analitzen mostres dels animals albirats a la recerca de l’origen d’alguna malaltia.
Així i tot, en cas d’albirament, cal avisar tot d’una l’112. Es tracta d’un animal salvatge, en perill d’extinció i envoltat de misteri científic.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears