Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El 3 d'octubre l'exposició es traslladarà a l'edifici CETIS fins a finals de mes
Exposició a peu de carrer a Eivissa. És “Significar”, una selecció de les fotografies guanyadores de l’edició MARE 2023, que mostra la riquesa de la mar de les illes Balears al passeig Vara de Rei.
Són les fotografies premiades del certamen MARE de l’any passat, una mostra itinerant que ara ha arribat a Eivissa.
L’exposició “Significar” serà al passeig de Vara de Rei fins al 3 d’octubre. Són una trentena de fotografies guanyadores de l’edició MARE de 2023 que apropen a la ciutadania la bellesa i la fragilitat de la mar balear. Retraten la immensitat del mar, les espècies que hi viuen i la degradació també a causa de l’ésser humà.
Una exposició itinerant que a partir del 3 d’octubre marxa de Vara de Rei a l’edifici CETIS de Vila fins al 30 d’octubre.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial