Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El 3 d'octubre l'exposició es traslladarà a l'edifici CETIS fins a finals de mes
Exposició a peu de carrer a Eivissa. És “Significar”, una selecció de les fotografies guanyadores de l’edició MARE 2023, que mostra la riquesa de la mar de les illes Balears al passeig Vara de Rei.
Són les fotografies premiades del certamen MARE de l’any passat, una mostra itinerant que ara ha arribat a Eivissa.
L’exposició “Significar” serà al passeig de Vara de Rei fins al 3 d’octubre. Són una trentena de fotografies guanyadores de l’edició MARE de 2023 que apropen a la ciutadania la bellesa i la fragilitat de la mar balear. Retraten la immensitat del mar, les espècies que hi viuen i la degradació també a causa de l’ésser humà.
Una exposició itinerant que a partir del 3 d’octubre marxa de Vara de Rei a l’edifici CETIS de Vila fins al 30 d’octubre.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases