Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A les 21h45 ja es va donar per controlat
Incendi al Coll de Sa Gramola (Andratx)
27L’IBANAT ha confirmat aquest diumenge, a les 11h45, que l’incendi del Coll de Sa Gramola ja està extingit. S’han cremat un total de 0,5 hectàrees de càrritx.
L’incendi es va declarar ahir dissabte, a les 18h15 de l’horabaixa i a les 21h45 ja es donava per controlat. Des del principi, es va considerar de nivell 0, ja que no suposava cap perill ni per als habitatges més propers ni per a les persones.
És la segona vegada que es crema aquesta zona. El passat 10 de juliol ja es va produir un incendi a la mateixa zona, que va destruir més de set hectàrees de pinar.
Varen treballar en les tasques d’extinció tres autobombes, 18 brigadistes, tres agents de Medi Ambient i dos tècnics. A més, també hi van intervenir mitjans aeris com tres avions i dos helicòpters.
https://twitter.com/fildepua/status/1416642865137131520
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui