Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval
Un bar ambientat com si fos un vaixell pirata és la façana guanyadora del concurs del carnaval de Lloseta d’enguany. La imaginació ha pres els carrers, i fa setmanes que els veïns fan feina en les decoracions.
En la categoria d’aparador ha guanyat la proposta de la Floristeria Verd. I prova de la creativitat dels llosetins, l’aparador d’una botiga d’electrodomèstics on es poden veure totes les comparses de l’any passat.
El concurs va néixer de manera espontània durant la pandèmia i cada vegada agafa més força. Enguany s’hi han inscrit 24 façanes i 11 comerços i els premis van des dels 250 fins als 150.
Diumenge amb motiu de la rua, el poble espera milers de visitants. Es recomana anar-hi en tren i se n’habilitaran serveis especials.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"