Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El sevillà presenta aquests dies a Mallorca el seu projecte 'A piacere'
Així sona la viola de gamba, un instrument que es va popularitzar al segle XV. El sevillà Fahmi Alqhai n’està considerant un dels millors intèrprets del món. “El meu encontre amb aquest instrument va ser fortuït, jo venia del heavy metal i volia apuntar-me al conservatori per aprendre de la música”, explica.
I és que les seves arrels al rock i el flamenc li permeten revisar la música antiga des d’una perspectiva ben contemporània, esvaint els límits temporals, i unificant la música. “La música és bona o dolenta, tant al segle XVII com avui dia”, reivindica Alqhai.
Ara Fahmi és a Mallorca presentant A Piacere, un repertori obert on interpreta des de música barroca espanyola, passant per Bach i Jimi Hendrix. Teniu una darrera oportunitat per escoltar-lo, demà, al III Festival Internacional de Música de Sineu.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet