Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

L'obra creada per a aquesta exposició és "Siurell"
Aquest dissabte s’ha inaugurat a la Galeria Fermay de Palma una mostra col·lectiva que reflexiona sobre la construcció i desconstrucció d’identitats. Du per títol “Fairy Tales” i es podrà veure fins al 24 de gener. Després de passar per Anvers, Seül i Tòquio, arriba una mostra autogestionada per deu artistes internacionals com Marc Ming, Suwon Lee o Carla Arocha, que reflexiona sobre un món global d’identitats difuses.
Vanessa Van Obberghen és artista i també la comissària de la mostra. Va néixer a Corea del Sud, però quan va ser adoptada a Bèlgica va perdre la nacionalitat coreana, nacionalitat que ara intenta recuperar. La mostra ens parla d’això, de persones deslocalitzades i del concepte canviant d’identitat. Hi ha narratives de procedències diverses, que dialoguen entre elles, i amb formats diversos, com fotografies, obres digitals, escultures, pintures o instal·lacions.
Per a cada itinerància, els artistes creen de forma conjunta una obra específica. Per a Palma han produït aquesta, “Siurell”, una mostra del suport i l’amistat que uneix aquest peculiar grup d’artistes.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat