La fallida del turoperador Thomas Cook també preocupa el sector del transport. El conseller de Turisme i Treball, Iago Negueruela, s’ha reunit amb la Federació Empresarial Balear de Transports (FEBT) per explicar-ne la situació. El seu president, Rafael Roig, preveu un impacte de 5 milions d’euros que afectaria 35 empreses del sector. Demà dimarts al matí es reunirà la junta directiva per analitzar a fons les conseqüències de la fallida del grup britànic.
Tot i la crisi, Roig ha enviat un missatge de prudència i tranquilitat “a tots els treballadors” del sector i que des de la FEBT “es farà tot el possible” per minimitzar-ne les conseqüències. També espera que el Govern “prengui mesures, en aquests moments, difícil de prendre però s’han de prendre pel bé de tots”, ha assegurat Roig.
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca