Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La Federació Empresarial Balear de Transports espera que el Govern prengui mesures
La fallida del turoperador Thomas Cook també preocupa el sector del transport. El conseller de Turisme i Treball, Iago Negueruela, s’ha reunit amb la Federació Empresarial Balear de Transports (FEBT) per explicar-ne la situació. El seu president, Rafael Roig, preveu un impacte de 5 milions d’euros que afectaria 35 empreses del sector. Demà dimarts al matí es reunirà la junta directiva per analitzar a fons les conseqüències de la fallida del grup britànic.
Tot i la crisi, Roig ha enviat un missatge de prudència i tranquilitat “a tots els treballadors” del sector i que des de la FEBT “es farà tot el possible” per minimitzar-ne les conseqüències. També espera que el Govern “prengui mesures, en aquests moments, difícil de prendre però s’han de prendre pel bé de tots”, ha assegurat Roig.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703