Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Una dotzena de joves es formen en un curs organitzat per Cambra de Comerç de Mallorca
Fan falta auxiliars de magatzem i preparadors de comandes a tots els sectors. Per això, la Cambra de Comerç de Mallorca n’organitza cursos d’iniciació destinats als joves del Programa Integral de Qualificació i Ocupació (PICE) de Garantia Juvenil, els quals els obrin les portes del mercat laboral amb una alta inserció. De fet, alguns no acabaran el curs perquè ja han estat contractats.
Els estudiants tenen entre 16 i 29 anys i en aquests moments ni estudien ni fan feina. Es formaran durant 120 hores, però no faran pràctiques, sinó que podran aprendre coneixements transversals. Tal com s’explica unes línies més amunt, és un curs d’iniciació.
Asseguren que és un programa important perquè els joves que el cursen són persones en situació de risc laboral, el qual, segons els experts, podria derivar en una situació d’exclusió social.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar