El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La plantilla no ha crescut al ritme que ho han fet els residents i expliquen que això s'ha traduït en un empitjorament de l'atenció
Familiars i treballadors del geriàtric municipal de Sant Lluís denuncien que des que va entrar Serveo, la nova gestora al març, han empitjorat molt les condicions dels residents.
La falta de personal, expliquen, és evident. El centre ha donat cabuda a un 90% més d’usuaris, però només ha augmentat un 20% la plantilla.
Això es tradueix en una manca d’activitats per als residents o que s’hagi descuidat la higiene i, per exemple, els usuaris només es puguin dutxar una vegada per setmana.
Davant aquesta situació i la falta de solucions la directora del geriàtric va decidir dimitir. Treballadors i usuaris també han escrit una carta de sis pàgines dirigida al geriàtric i a les forces polítiques del municipi.
L’oposició denuncia que la nova concessió es va redactar sota mínims i que per això ha empitjorat el servei.
Per a aquest dijous hi ha una reunió programada entre l’antiga directora i els familiars per abordar aquest assumpte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom