Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

FAPA i el Govern es reuneixen al Consolat de Mar per mantenir una conversa sobre les demandes del model educatiu
El pressupost que es destinarà en matèria educativa i la inclusió de l’alumnat en igualtat d’oportunitats són dues de les preocupacions que ha volgut traslladar FAPA a la presidenta del Govern, Francina Armengol.
Ho han fet en una reunió avui capvespre, en què també ha assistit el conseller d’Educació i Universitat, Martí March. Durant la trobada, FAPA ha reclamat que s’ha d’invertir en educació per donar resposta a totes les necessitats.
El govern assegura que l’Avantprojecte de Llei d’Educació de les Illes Balears (LEIB) donarà estabilitat per avançar amb el model educatiu balear i que, treballant conjuntament, arribaran a acords que beneficiaran la comunitat educativa i el conjunt de la societat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella