Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els propietaris d'embarcacions d'esbarjo podran fer-ne el manteniment, però no podran sortir a la mar
Un dels sectors que està molt pendent de l’entrada en la fase 1 a partir de dilluns són els navegants. Els propietaris d’embarcacions d’esbarjo podran anar als ports i clubs nàutics a visitar els vaixells i fer manteniment, però de moment, no podran navegar.
El ministeri de transport manté la prohibició del trànsit d’embarcacions esportives a les Balears i a Canàries. Antonio Hernández, president del club marítim de Maó, ha explicat en declaracions a La Gran Vida d’IB3 ràdio que els aficionats a la mar ja han demanat a les autoritats canviar la norma i poder sortir a navegar el més aviat possible.
Una petició que han fet de forma conjunta les associacions de clubs nàutics de les dues comunitats. Els propietaris estan preocupats per l’estat de les seves embarcacions després de dos mesos amarrades al port, i a partir de dilluns podran accedir als ports i clubs nàutics per a fer tasques de manteniment i, fins i tot, encendre el motor, però sempre amarrats.
La navegació d’esbarjo podrà començar en la fase 3, que està prevista a principis de juny a les Balears.
Tots els dubtes sobre què es pot fer durant la Fase 1
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061