Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El migcampista de 23 anys debutarà a la màxima categoria amb els vermells
És un dels fitxatges mallorquinistes més il·lusionants d’aquesta temporada. A diferència de la majoria d’incorporacions de l’equip, l’operació es va tancar després d’ascendir a Primera Divisió. Aleix Febas no s’ho va pensar.
El català no té un bon record del Mallorca. Els vermells es varen imposar al seu Albacete a la semifinal del play-off d’ascens. La final contra el Depor no la va veure.
Ara pot estar tranquil, perquè el destí ha ajuntat el seu camí i el del Mallorca. I ho ha fet a la Primera Divisió.
Uns objectius que, de moment, impliquen mantenir la categoria.
El camí de Febas fins a Primera no ha estat gens fàcil. Reconeix que els seus inicis al planter del Reial Madrid varen ser difícils. Es va adaptar i ara recull els fruits amb el Reial Mallorca.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat