Vox també critica que el president ha pres la decisió per a "victimitzar-se" i "tapar l'embolic de corrupció que inunda el seu mandat"
Imatge d'arxiu. / EFE
320El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha acusat el president Pedro Sánchez de fer “desistiment de funcions” i de victimitzar-se després d’anunciar que reflexionarà sobre si deixa la Presidència amb la intenció de “polaritzar i mobilitzar” al seu electorat davant les eleccions catalanes i europees.
El líder de l’oposició ha reaccionat així, en una entrevista amb Onda Cero, a l’anunci del cap de l’Executiu sobre que reflexionarà i comunicarà dilluns que ve, 29 d’abril, si continua en la Presidència del Govern després de l’obertura de diligències contra la seva dona, Begoña Gómez, per suposada comissió de delictes de tràfic d’influències i corrupció en els negocis.
Feijóo ha acusat a més a Sánchez de calumniar i difamar a les persones que esmenta en la seva carta a la ciutadania, entre ells ell, com a líder del PP, i el president de Vox, Santiago Abascal, i li ha acusat a més de dir “coses impròpies d’un primer ministre”. “Ja estem en la premsa internacional, no he vist això en la meva vida”.
Per la seva banda, Vox ha afirmat que la decisió de Sánchez té com a fi “victimitzar-se per a tapar l’embolic de corrupció que inunda el seu mandat”, i li convida a reflexionar si li ve de gust, “però després de dimitir”. Fonts del partit de Santiago Abascal han reaccionat així a l’anunci del president. Per a Vox, “assistim a una nova victimització i una nova interpretació del president del Govern; el mateix que ha comès la major corrupció política: comprar la seva investidura amnistiant a criminals”.
“El mateix Pedro Sánchez que ara intenta victimitzar-se per a tapar l’embolic de corrupció que inunda el seu mandat: des de les maletes de *Delcy fins a les mediacions de la senyora Gómez. Si vol reflexionar, que ho faci, però després de dimitir”, afegeix.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes