Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

"Espanya necessita, amb urgència, un temps nou i hem d'estar llestos per liderar-lo"
Jesús Hellín / Europa Press
64El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha anunciat la seva intenció d’avançar el congrés nacional del partit per a celebrar-lo els dies 5 i 6 de juliol a Madrid i ha confirmat que presentarà la seva candidatura per a continuar sent el seu president.
Propondré a mi partido que el Congreso Nacional del @ppopular se celebre en julio.
Activaremos al partido, lo prepararemos para hacer frente en las urnas a Sánchez y para diseñar desde ya una alternativa de gobierno definitiva, sólida y decidida a la altura del gran país que… pic.twitter.com/XMMwdytuyI
— Alberto Núñez Feijóo (@NunezFeijoo) May 12, 2025
Davant els barons del partit, reunits en la Comissió Executiva Nacional, ha apostat per celebrar aquest congrés per a “activar el partit, preparar-lo per a fer front en les urnes a Pedro Sánchez i dissenyar des d’ara mateix una alternativa de govern definitiva sòlida i decidida”.
“Sí, passarem del conclave del papa al conclave del PP”, ha proclamat el líder popular, qui ha explicat que fa temps que reflexiona sobre l’oportú d’avançar el congrés, una decisió que ha pres per “la decadència del Govern” davant els nombrosos casos de corrupció en el seu entorn.
Jesús Hellín / Europa Press
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits