Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Més per Mallorca, per contra, demana que es clausuri
L’Ajuntament de Felanitx vol regularitzar l’aparcament de Cala sa Nau a través del decret de simplificació administrativa. De moment, el consistori ja ha iniciat els tràmits, a través del departament d’Urbanisme, tot i que per regularitzar l’aparcament manca un acord de ple, tal com especifica el decret del Govern.
Des de l’Ajuntament asseguren que el que es vol és assegurar la mobilitat en èpoques de màxima afluència.
Per contra, des de Més per Mallorca insisteixen que ara per ara l’aparcament és irregular i demanen a l’agència de defensa del territori que el clausuri. Així mateix, el seu portaveu, Jaume Alzamora, ha dit que aquest és un exemple més de que el decret fomenta la saturació del territori.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada