Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El rei ha clausurat el XVII Congrés anual de Directius al Palau de Congressos de Palma
Els principals directius de Telefònica, Seat o Naturgy han estat alguns dels ponents del XVII Congrés de Directius, CEDE. El president executiu de l’antiga Gas Natural, el palmesà Francisco Reynés, ha protagonitzat un dels moments més rellevants de l’horabaixa de dijous: ha interactuat damunt l’escenari del Palau de Congressos amb un robot de darrera generació.
L’automatització i la digitalització del món laboral han estat els grans temes d’aquestes jornades. El rei Felip VI, en el seu discurs de clausura, ha demanat a la indústria turística que inclogui la digitalització i la sostenibilitat a la seva llista de reptes a assolir.
La ministra d’Economia, Nadia Calviño, també hi ha estat present i ha destacat les bones xifres de creixement de l’economia espanyola i que el moment és favorable, però ha reclamat un canvi de pas.
Els directius reclamen major inversió pública en innovació i desenvolupament per ser més competitius. L’hotelera Carme Riu ha afirmat però que, sense clients, la revolució tecnològica no servirà per res. Defensa competir en qualitat i no en preus davant la recuperació dels països competidors.
Calviño s’ha reunit després amb la presidenta del Govern, Francina Armengol, i entre altres qüestions han comentat les dades de l’enquesta de població activa a les illes són molt positives perquè gairebé se situen en la plena ocupació. Hi ha hagut un rècord de treballadors en el tercer trimestre d’enguany, en plena temporada alta, més de 620.000 persones han tengut feina. L’atur també assoleix xifres rècord amb 48.000 desocupats i 11.000 aturats manco que l’any passat. La taxa se situa, així, en poc més del 7%, la més baixa de tot el país i la menor registrada a les Illes des de l’any 2007.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura