Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Els bombers han hagut d'alliberar-ne la conductora, que havia quedat atrapada dins el vehicle
236
Una dona ha resultat ferida, amb consideració de menys greu, després de bolcar amb el seu cotxe al camí de Benimussa, a Sant Antoni.
Els fets s’han donat devers les 15 h, quan un Volkswagen Polo ha col·lidit amb un altre turisme i ha perdut el control, per la qual cosa ha donat diverses voltes fins a quedar bolcat.
Ha intervingut el cos insular de bombers per alliberar la conductora, una dona de nacionalitat italiana. Era l’única ocupant del vehicle, que ha quedat molt malmès. Una unitat de suport avançat l’ha estabilitzat i l’ha traslladada posteriorment a l’Hospital Can Misses, ja que presentava diverses lesions amb especial afectació al cap.
La Policia Local i la Guàrdia Civil han regulat el trànsit per evitar més incidents fins que s’ha pogut retirar el vehicle sinistrat de la calçada. El trànsit ha estat aturat entre les 14:30 h i les 16 h, aproximadament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet