Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els bombers han hagut d'alliberar-ne la conductora, que havia quedat atrapada dins el vehicle
121
Una dona ha resultat ferida, amb consideració de menys greu, després de bolcar amb el seu cotxe al camí de Benimussa, a Sant Antoni.
Els fets s’han donat devers les 15 h, quan un Volkswagen Polo ha col·lidit amb un altre turisme i ha perdut el control, per la qual cosa ha donat diverses voltes fins a quedar bolcat.
Ha intervingut el cos insular de bombers per alliberar la conductora, una dona de nacionalitat italiana. Era l’única ocupant del vehicle, que ha quedat molt malmès. Una unitat de suport avançat l’ha estabilitzat i l’ha traslladada posteriorment a l’Hospital Can Misses, ja que presentava diverses lesions amb especial afectació al cap.
La Policia Local i la Guàrdia Civil han regulat el trànsit per evitar més incidents fins que s’ha pogut retirar el vehicle sinistrat de la calçada. El trànsit ha estat aturat entre les 14:30 h i les 16 h, aproximadament.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució