Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'home, de nacionalitat russa, pateix traumatisme cranioencefàlic i fractura de fèmur
Imatge d'arxiu de la carretera principal de Formentera. Foto IB3
98Un motorista de 27 anys i nacionalitat russa ha resultat ferit greu en un accident de trànsit a Formentera. Segons les investigacions, el motorista ha envestit contra un cotxe devers les 11.00 hores d’aquest dimecres, a la carretera principal de l’illa entre els nuclis de La Savina i Sant Francesc.
El motorista ha estat traslladat a l’Hospital de Formentera per una ambulància del 061 amb un traumatisme cranioencefàlic greu i fractura de fèmur. No descarten el seu trasllat a Eivissa o Mallorca.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat