Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El Patronat Municipal de Música enllesteix el concurs per escollir un director únic per l'OSCE
El Patronat de Música d’Eivissa ja ha decidit, després d’un procés de selecció que es va engegar El juny del 2018, qui serà el nou director únic de l’OSCE (Orquestra Simfònica Ciutat d’Eivissa) Es tracta de Fernando Ángel Marina Miguel, un vell conegut del panorama de la música clàssica de les Illes.
Marina Miguel ha estat professor del Conservatori Superior de les Balears i director titular de l’Orquestra de Cambra Illa de Menorca. També atresora una àmplia experiència dirigint formacions per tot Europa i, en l’àmbit docent, com a professor també del Conservatori del Liceu de Barcelona.
Durant els propers dos anys, el nou director de l’OSCE haurà de dirigir les tres actuacions que la Simfònica d’Eivissa oferirà el 2020.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades