Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El cuiner els recomana començar per bars petits, i de poca inversió, com per exemple, un local de menús
Diuen d’ell que és el Salvador Dalí de la cuina i Ferran Adrià té clar el que no pot faltar mai a qui elegeixi aquest ofici. Una professió que és el negoci de molts, mentre que altres estan a punt d’iniciar-lo. El cuiner els recomana començar per bars petits, i de poca inversió, com per exemple, un local de menús.
Tot i que ara ja s’acosta als fogons en l’àmbit familiar, té clar que les Balears tenen dues joies gastronòmiques que destaquen, com la sobrassada i l’ensaïmada. Aprendre de qui ha posat sentiment i passió, ingredients imprescindibles, diu, que haurien de ser presents a qualsevol ofici.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre