Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El català ve de marcar 55 gols en les tres temporades que ha jugat a la Superlliga índia
L’Atlètic Balears ha presentat Ferran Corominas, el seu fitxatge estrella. El futbolista català ve de marcar 55 gols en les tres temporades que ha jugat a la Superlliga índia. Coro arriba al conjunt balearico amb un objectiu ben clar: l’ascens a Segona Divisió.
Amb la incorporació de Ferran Corominas, l’Atlètic Balears suma experiència a la seva plantilla. El català ha jugat 240 partits a Primera Divisió. Coro ja coneix l’illa després de jugar la temporada 2015-2016 al Mallorca. Va ser la seva darrera experiència a Espanya.
El futbolista de 37 anys creu que, tot i l’edat, es troba al cent per cent físicament. Ara bé, el català no es vol marcar una xifra de gols per aquesta temporada.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada