Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
S'acollirà al decret llei de simplificació administrativa del Govern que permet crear aparcament temporal en sòl rústic
 
                             
                            Cala Galdana repeteix un dels principals problemes de cada estiu: la manca d’aparcament. No hi ha prou places pel nombre de visitants que hi arriben. L’ajuntament de Ferreries ha decidit ampliar aquest mes d’agost el nombre de places disponibles. S’acollirà al decret llei de simplificació administrativa del Govern que permet crear aparcament temporal en sòl rústic, i ampliarà el pàrquing de Cala Mitjana, que té capacitat actualment per a més de 300 cotxes, però que ha quedat petit pel nombre de visitants que hi arriben.
Llogarà una parcel·la de 8.000 metres quadrats, que es troba dins el mateix aparcament, i a on hi podran aparcar entre 150 i 175 cotxes més. El cost per adequar-lo serà d’entre 3 i 4 mil euros, més els 5.000 euros pel lloguer d’agost, setembre i octubre. L’Ajuntament preveu que estigui operatiu aquest mateix cap de setmana. Una mesura, de moment, temporal, però que si funciona es podria repetir l’any que ve.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
