l'antiga planta s'han convertit en un problema ambiental
Quan falten poques setmanes per a la posada en marxa de la nova depuradora de Ferreries, els fangs acumulats durant anys a l’antiga planta s’han convertit en un problema ambiental. Tot i que s’han plantejat diverses possibilitats per donar sortida a aquest residu tòxic, els ferreriencs demanen que es prioritzin les més ecològiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura