Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
S'espera que estiguin enllestides abans de l'estiu
Un tram de a l’avinguda Son Morera de Ferreries guanyarà 39 aparcaments. L’Ajuntament convertirà les places amb línia a bateria i canviarà els arbres actuals que estan fent malbé les voreres per altres espècies menys perjudicials.
El projecte està subvencionat amb 200.000 euros, que formen part dels 2 milions d’euros destinats a la recuperació de s’Enclusa. Es tracta d’una partida de mobilitat sostenible dintre d’aquest pressupost que es justifica amb el fet que es posarà un autobús elèctric que partirà d’aquest punt fins a dalt de la muntanya.
D’aquesta manera, també s’habilitaran dos punts de recàrrega per a vehicles elèctrics que se sumaran als que ja té el municipi a l’avinguda Jaume Mascaró.
La previsió de l’Ajuntament és tenir llest l’aparcament abans de l’estiu.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata