Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Als organitzadors se'ls podria imputar un delicte contra el medi ambient per degradació de zona dunar, per concentració no autoritzada i consum d'alcohol a la platja
Aquest divendres al sol post es varen concentrar a la platja del Cavall d’en Borràs, del Parc Natural de Ses Salines, de Formentera més d’un centenar de persones, segons les imatges a les quals ha tengut accés IB3.
La Guàrdia Civil va clausurar la primera festa il·legal de l’estiu i als organitzadors se’ls podria imputar un delicte contra el medi ambient per degradació de zona dunar, i altres per concentració no autoritzada i consum d’alcohol a la platja. Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil en altres casos similars la sanció ha ascendit a 36.000€.
Es dona la circumstància que a pocs metres hi ha un conegut restaurant de platja amb ambient musical que tanca devers les 21.00 hores. Ells mateixos varen donar l’avís a la Guàrdia Civil.
Imatges cedides per la Guàrdia Civil de Formentera.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc