Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
També denuncien que l'oferta il·legal torna a repuntar a Palma
El lloguer turístic se suma a la caiguda de reserves per aquesta temporada alta, igual que el sector hoteler. Des de la Federació nacional de lloguer turístic (Fevitur) confirmen una baixada de reserves a les Illes del 16 per cent en general que en mercats importants com l’alemany arriba al 18 per cent i el britànic en el 22 per cent. Asseguren que molts propietaris estan abaixant preus i això afectarà la rendibilitat.
Fevitur ha participat avui en unes jornades de la UIB sobre aspectes jurídics del lloguer turístic al col·legi d’advocats. Asseguren que malgrat tot, l’oferta il·legal a Palma està repuntant i la situen en 2.200 places fora de la llei.
La Federació hotelera denuncia manca de voluntat i efectius per inspeccionar i sancionar.
Per la seva banda, Fevitur ha anunciat que presentarà recurs contra l’arxivament provisional de la querella que varen posar a l’exbatle de Palma Antoni Noguera per haver prohibit a Ciutat el lloguer turístic en pisos.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja