Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Encara s'han d'instal·lar alguns elements i entrarà en funcionament el pròxim dia 6 de juny que substituirà l'envelat provisional que ha estat durant els quatre anys que han durat les obres
Acaben les obres de l’estació marítima de Botafoc, al port d’Eivissa. La nova terminal per als passatgers dels ferris de les connexions amb Mallorca i la Península havien de durar un any i mig i s’han prolongat durant 4 anys. Entrarà en funcionament el pròxim dia 6 de juny i substituirà l’envelat provisional.
La nova estació ha estat recepcionada aquest mateix dimecres pel Ministeri de Transports, que ha comprovat que els treballs s’ajusten al projecte.
Ara, s’hi ha d’instal·lar el mobiliari i s’han d’acabar de tancar contractes com l’ús d’escànners de seguretat o les tramitacions d’autorització dels serveis de cafeteria i transport públic, entre altres qüestions.
Les obres van començar el 2019 amb un pressupost de 16 milions d’euros i havien de durar un any i mig inicialment. La pandèmia i els problemes per la falta de subministraments han estat les principals causes que s’endarrerissin els treballs, segons ha explicat l’Autoritat Portuària de Balears. Fa més de deu anys es va instal·lar l’envelat que fa d’estació marítima.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los