Fins a un total de 21 xefs amb estrella Michelin participaran el proper 3 d’octubre a la cinquena edició de la iniciativa solidària ‘Estrelles Contra el Càncer‘. Un sopar solidari al Nassau Beach de Platja d’en Bossa amb un centenar de places, a 180 euros el menú, que ja estan pràcticament totes venudes.
Com a novetat, enguany hi haurà actuació musical del grup Los del Varadero després del sopar, per mirar de recaptar més sous. Es vendran entrades a 25 euros. Tots els doblers aniran íntegrament als boixos i boixes d’Aspanob, l’Associació de famílies de menors amb càncer de les Balears. Ho ha explicat Nuria Moreno, responsable de NM Events i organitzadora d’Estrelles Contra el Càncer.
La iniciativa té el suport d’institucions públiques i empreses privades, a més de la feina desinteressada dels xefs participants. El reputat xef Óscar Molina Ruiz, de La Gaia, ha explicat les dificultats i experiències que té ajuntar una vintena de xefs en una mateixa cuina.
Aquesta crida a la ciutadania —que mai no s'havia fet a Espanya i en la qual el Ministeri està interessat— és una iniciativa conjunta de la UIB i l'EAPN