Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Usuaris de la Fundació Animo agraeixen a les persones que els fan la vida "més guapa"
Els usuaris de la Fundació Asnimo han celebrat el Dia Mundial de la Síndrome de Down regalant flors amb el lema “Gràcies per tant“. Són flors grogues, el color del logo de Down Espanya.
Aquesta és la seva manera de mostrar agraïment a totes les persones que, de manera anònima, els ajuda a tenir una vida millor. Durant tota la jornada, han repartit les 600 flors fetes per ells mateixos en els tallers del Servei Ocupacional.
Es calcula que a Balears hi ha unes 200 persones amb Síndrome de Down. D’elles, 120 són usuàries d’Asnimo, una entitat sense ànim de lucre que fa feina perquè els seus usuaris puguin gaudir de la millor qualitat de vida possible en totes les etapes.
Asnimo els ofereix teràpia, educació, servei ocupacional, habitatge supervisat, oci i esport.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia