Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El ple del Parlament ha començat aquest dimarts amb un encreuament d’acusacions entre les bancades del PSOE i el PP quan el portaveu socialista, Iago Negueruela, ha demanat, sense èxit, que fos retirada una pregunta de Vox al Govern reclamant que facin “una oposició frontal al número 1 de la màfia”.
El cas Koldo sobre la presumpta corrupció en la compra de mascaretes a una empresa lligada a la suposada trama ha centrat bona part de la sessió de control al Govern en el ple d’aquest dimarts. La crisi que afecta el PSOE ha convertit la sessió en un espai en què els retrets, especialment entre populars i socialistes, han estat constants. El Govern acusa Sánchez i Armengol d’haver mentit a la ciutadania, mentre que els socialistes critiquen els casos de corrupció que han afectat el PP.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Una desena de veïns han abandonat les cases prefabricades per ordre judicial