El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La celebració ha delectat, un any més, els aficionats a la pirotècnia
El centre de Palma ha acollit, aquest diumenge, el correfoc de Sant Sebastià, amb l’encesa del foc i la sortida de dimonis de manera simultània. Ha estat el punt final a les festes del patró de Ciutat. Hi han participat onze colles i més de 300 dimonis, que han fet passar gust a milers d’assistents.
Els dimonis les bèsties de foc s’han fet seu el centre de la ciutat. D’una banda, el correfoc s’ha iniciat a la plaça de la Reina, amb la participació de les colles de dimonis Drac i Guardians de Sant Jordi, Realment Cremats, s’Òbila de la Real, es Drac de na Coca i ses Germanies.
Paral·lelament, el segon recorregut ha començat al pont de sa Riera de l’avinguda de Jaume III, amb les colles Enfocats, Trabucats, es Cau des Boc Negre, Encabritats, Kimfumfà, Incubus i Illa Galera; tots ells han avançat fins a la plaça de Joan Carles I, al passeig del Born.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran