Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Es mantindran actes clàssics i les visites guiades, però es vol ampliar l'oferta perquè les empreses facin congressos i convencions
Llogar tot un dia l’illa de Llatzaret costa 4.425 euros sense incloure les despeses de desplaçament amb l’embarcació. També es podran llogar estances separades, però sense bloquejar tota l’illa. La temporada turística i cultural d’aquest espai ja està en marxa amb noves propostes, però mantenint alguns encontres ja clàssics com el de l’escola de la salut pública, exposicions i activitats amb artistes o algun concert programat.
La promoció i gestió del Llatzaret passarà a formar part de Foment de Turisme, que ho vol enfocar com un espai on les empreses puguin fer congressos, convencions i d’altres esdeveniments, l’anomenat turisme MICE.
La temporada de visites organitzades començarà el maig i durarà fins al novembre, amb preus d’entrada entre 9 i 19 euros. El lloguer de la barca completa és de 85 euros més les entrades.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor