Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els premis s'emmarquen en la celebració del desè aniversari de l'associació Sa Clau de s'Armari i reconeixen la lluita per la igualtat de les persones LGTBI+
Formentera va acollir ahir horabaixa la primera edició dels premis ARR. Uns premis amb nom propi: Antoni Roig Rosselló. Sacerdot carmelita eivissenc autor del llibre “Todos los parques no son un paraíso”, en què reflecteix la seva lluita interna entre la vocació religiosa i l’amor homosexual i que li va suposar la seva expulsió de l’orde religiós.
Amb Antoni Roig com a referent, Sa Clau de s’Armari ha volgut reconèixer aquelles persones que han lluitat per la igualtat i els drets de la comunitat LGTBI+ i ho han fet des de Formentera.
I precisament de Formentera és una de les guardonades: Azucena Carrasco, per la seva tasca com a tècnica d’Igualtat al Consell Insular.
També s’ha valorat la feina d’Uge Sangil, actual presidenta de la Federació Estatal LGTBI+.
El premi de Memòria Històrica va ser per François Arroseres i a títol pòstum també es va reconèixer l’assagista i poeta Nora Albert.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada