La celebració ha inclòs el discurs institucional, el ball pagès i el convit d'orelletes
A Formentera, la plaça de Sant Francesc ha acollit els actes de la Diada de les Illes.
Devers les 12 del migdia, la presidenta del Consell insular, Ana Juan, ha donat el tret de sortida a aquesta celebració amb el discurs institucional. Un discurs en el qual ha destacat la necessitat de continuar treballant en la protecció de l’entorn.
La problemàtica que pateix l’illa en matèria d’habitatge també ha estat un dels punts a destacar.
Després de l’acte, la festa ha continuat amb música i ball pagès. I per acabar, convit d’orelletes per endolcir, encara més, aquest primer de març festiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura