Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Una jornada que forma part del programa d'esdeveniments que se celebren a l'illa amb motiu del Dia de la Infància
Ambient únic en el Poliesportiu Antoni Blanc de Formentera per a gaudir d’un dia d’esport en família i transmetre els valors que aporta.
La Diada Esportiva ha congregat a multitud d’infants per a practicar diferents modalitats esportives i fer demostracions de tot el que aprenen.
Tir amb arc, taekwondo, judo, flow dance, futbol sala femení… i bàsquet, per descomptat.
Els pares contents i orgullosos que els seu fills puguin gaudir de tants esports.
La pràctica de l’esport ha estat la veritable protagonista a Formentera en un dia en què tots ells ens han ensenyat la importància de la infantesa.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues