Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
En gairebé totes les propostes presentades a la sessió hi ha hagut consens entre els grups
Avui matí s’ha celebrat la segona sessió del debat sobre l’estat de Formentera en què s’han debatut les propostes de l’equip de Govern i de l’oposició.
Per part de l’equip de govern les propostes s’han centrat en mesures per pal·liar les conseqüències derivades de la COVID-19. S’ha proposat establir corredors segurs, tant nacionals com internacionals, pels qui visitin Formentera. També, per ajudar a pal·liar la crisi econòmica derivada d’aquesta pandèmia s’ha proposat la redacció d’un Pla de Reactivació Econòmica.
Més enllà d’aquestes propostes relacionades amb la COVID-19, també se n’han plantejat d’altres com instar al Govern Balear a restablir les barques de primera i darrera hora del dia entre les Pitiüses.
Per part de l’oposició s’ha proposat un Pla d’Impuls del Turisme per a la temporada que ve. També s’ha posat sobre la taula l’impuls del producte local com a atractiu turístic.
En gairebé totes les propostes presentades a la sessió hi ha hagut consens entre els grups.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals