Així es donarà un nou ús a aquestes restes
Des de fa anys el Consell de Formentera apila allà restes i materials d’obra a l’àrea de Gestió de Residus des Cap de Barbaria. Segons preveu el pla director sectorial es construirà una planta de materials de demolició per poder recollir i tractar aquests residus als quals es donarà un nou ús. Aquest projecte està valorat en tres milions d’euros. Així ho han explicat avui el conseller balear d’Empresa, Ocupació i Energia, Alejandro Sáenz de San Pedro, i la consellera de Gestió Ambiental de Formentera, Verónica Castelló
El pròxim any es revisarà el pla director, i es valorarà si la planta de compostatge també es tira endavant. Així mateix, la pròxima setmana s’espera rebre l’autorització de la planta de transferència, que tot i estar funcionant des de fa anys encara no estava atorgada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa