Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El pressupost per fer-hi front s’ha exhaurit
El Consell de Formentera prega que les altres illes puguin acollir els migrants menors no acompanyats que arriben a les seves costes. La institució insular n’assumeix la seva tutela. La majoria tenen entre 14 i 16 anys i la Pitiüsa del sud no compta amb infraestructures idònies per poder acollir-los ni formar-los.
El Consell de Formentera disposa d’un pressupost de 2,5 milions d’euros per fer front a aquesta situació, però amb l’increment d’arribades irregulars aquesta xifra no és suficient. A poc més de mig any ja l’havien esgotat i això ha fet que s’hagi fet una crida a la solidaritat entre les Illes.
Amb la col·laboració de l’IMAS, cerquen a Mallorca habitatges tutelats. Aquests han de complir amb diferents requisits com, per exemple, que estiguin en zona urbana i connectats amb els centres educatius.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"