Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Avui dissabte els comerços ja poden ampliar la seva cabuda màxima d'un 30 a un 50%
La guia de la desescalada a les Illes: així queden les restriccions a partir d’aquest dissabte
Avui Formentera passa de nivell 4 a nivell 3. El Govern ha decidit relaxar les restriccions en aquesta illa, tot i que el gruix de les mesures que afecten sobretot a l’hostaleria s’aplicaran a partir d’aquest dimarts 2 de març.
Avui dissabte els comerços ja poden ampliar la seva cabuda màxima d’un 30 a un 50% i a partir d’aquest dimarts bars i restaurants podran obrir terrasses fins a un 50% de capacitat, amb taules de màxim 4 persones de 2 nuclis de convivència i hauran de tancar a les 6 de la tarda.
Pel que fa a les reunions socials podran ser d’un màxim de 6 persones de 2 nuclis de convivència. S’amplia de 6 a 10 persones per practicar activitats físiques a l’aire lliure i els gimnasos podran obrir amb una cabuda màxima del 30%, fent ús de la mascareta. El toc de queda es manté de 10 de la nit a 6 del matí, així com el tancament perimetral de l’illa.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús