Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La presidenta del Consell considera clau que no es permeti l'arribada de turistes
La presidenta del Consell de Formentera, Alejandra Ferrer, ha dit que el fet que Formentera iniciï la fase 1 del desconfinament el proper 4 de maig, abans que la resta de les Illes i que la península, “no tindrà una repercussió econòmica”.
La presidenta insular ha advertit que en aquesta fase es permet “l’activitat però només de manera interna” però el fet “que no puguin arribar turistes” impedirà que l’illa noti un avanç en matèria econòmica. Ferrer ha destacat que espera que la desescalada es dugui a terme amb “responsabilitat” i amb “garanties” per poder tornar a la normalitat el més aviat possible.
Ferrer, que encara no havia rebut cap comunicació oficial a primera hora d’aquest dimecres, ha explicat a l’Informatiu Matí que aquest dimecres es reuniran amb la presidenta de les Illes Balears i amb els altres consells insulars per a esclarir que significar partir de la fase 1 i com afecta els treballadors i els petits comerciants de l’illa.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061