Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Aquesta modificació entraria en vigor abans del març del 2021
Formentera planteja canvis en el Pla Territorial Insular perquè es pugui continuar construint a zones agràries amb una superfície superior als 15.000 metres quadrats. La nova llei agrària, que entrarà en vigor l’any que ve, ho prohibeix en aquells terrenys que no s’explotin de manera professional.
La llei agrària de 2019 prohibeix construir nous habitatges a sòls rústics que no estiguin associats a explotacions agràries. Les particularitats de Formentera han fet que es facin canvis en el Pla Territorial de l’illa per evitar així aquesta situació a la menor de les Pitiüses.
La majoria de terrenys de Formentera són per a autoconsum. L’única finca que podria considerar-se “zona d’alt valor agrari” és la finca de Can Marroig, propietat del Govern balear. Aquesta modificació entraria en vigor abans del març del 2021, moment en què es posarà en marxa la nova llei agrària.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid