Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Aquesta modificació entraria en vigor abans del març del 2021
Formentera planteja canvis en el Pla Territorial Insular perquè es pugui continuar construint a zones agràries amb una superfície superior als 15.000 metres quadrats. La nova llei agrària, que entrarà en vigor l’any que ve, ho prohibeix en aquells terrenys que no s’explotin de manera professional.
La llei agrària de 2019 prohibeix construir nous habitatges a sòls rústics que no estiguin associats a explotacions agràries. Les particularitats de Formentera han fet que es facin canvis en el Pla Territorial de l’illa per evitar així aquesta situació a la menor de les Pitiüses.
La majoria de terrenys de Formentera són per a autoconsum. L’única finca que podria considerar-se “zona d’alt valor agrari” és la finca de Can Marroig, propietat del Govern balear. Aquesta modificació entraria en vigor abans del març del 2021, moment en què es posarà en marxa la nova llei agrària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles