Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Consell de Ministres ha aprovat destinar 2,8 milions d'euros per finançar aquesta instal·lació
138
El delegat del Govern espanyol a les Illes, Alfonso Rodríguez, ha anunciat la posada en marxa del sistema de vigilància exterior, el SIVE, a Formentera, que tendrà radars que permetran detectar l’arribada d’embarcacions en les quals puguin anar a bord migrants. De fet, aquest dimarts, el Consell de Ministres ha aprovat destinar 2,8 milions d’euros per finançar aquesta instal·lació que feia anys que estava estancada i que, segons Rodríguez, és molt necessària.
El responsable de l’Executiu central a les Balears ha fet aquestes declaracions en la compareixença avui dimarts al Senat, en la qual ha hagut de donar comptes de la gestió migratòria a l’arxipèlag. Una compareixença sol·licitada pel PP i Vox, en la qual el socialista ha explicat que el sistema SIVE és una més de les infraestructures que el Govern de Pedro Sánchez ha posat en marxa a les Illes, com la instal·lació dels envelats de primera acollida de migrants als ports.
El vocal del PP, José Marí Bossó, ha criticat la gestió dels socialistes i els ha acusat d’actuar sense previsió. El portaveu de Vox, Jorge Campos, ha insistit a relacionar migració amb delinqüència.
En aquest sentit, Rodríguez ha criticat el “discurs incendiari” de les dues formacions polítiques envers la immigració i els ha demanat que abandonin el missatge de la por i el no constant a totes les millores que es fan sobre aquest tema.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata