Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'únic mecànic que hi fa feina agafa uns dies de vacances i, per tant, es veuen obligats a deixar d'oferir el servei durant més d'un mes
La ITV de Formentera deixarà de passar inspeccions als vehicles des de dijous que ve, dia 21 de desembre, fins al dia 26 de gener. El motiu d’aquesta decisió és que aquest servei a l’illa només té un mecànic per realitzar les revisions i agafa aquests dies de vacances.
El Consell de Formentera assegura que s’han llançat diverses convocatòries per intentar cobrir aquesta plaça i no haver d’aturar el servei, però sempre han quedat desertes.
Tot i que no es passin inspeccions, l’oficina de l’estació continuarà fent feina i s’hi podran continuar demanant cites.
La institució ha avançat, a més, que s’invertiran més de 250.000 euros a adquirir nous equips per a la ITV.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada