Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

El Consell ha posat en marxa la Subcomissió de Violències Sexuals i LGTBfòbiques en l’Oci Nocturn
El Consell Insular de Formentera, a través de l’àrea de Benestar Social, ha posat en marxa la Subcomissió de Violències Sexuals i LGTBfòbiques en l’Oci Nocturn, amb l’objectiu de promoure un entorn d’oci nocturn segur, inclusiu i lliure de violències sexuals i LGTBfòbiques. La iniciativa cerca que totes les persones puguin gaudir de les festes i de l’oci a l’illa sense temor ni discriminació.
El pròxim 12 i 19 de maig es faran cursos de formació perquè treballadors de l’oci nocturn, i també els voluntaris de les associacions que organitzen festes patronals, sàpiguen el protocol que s’ha de seguir en cas de detectar una possible víctima de violència. A més, es lliurarà un distintiu als establiments que participin en aquesta formació i es facilitarà material informatiu de la campanya, amb la finalitat de promoure bones pràctiques i sensibilitzar a la ciutadania.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases