Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
És un documental de producció pròpia que s'estrena a IB3 Televisió aquest diumenge a les 22.20 h
A través de la història de nou dels habitants de Formentera coneixerem com és la vida de l’illa a l’hivern. “Formentera, un hivern a l’illa del contrast” és un documental en què els seus protagonistes ens expliquen la doble cara de la tranquil·litat de l’hivern.
Amb una durada de 55 minuts mostra com els seus habitants troben alegria en la simplicitat i la bellesa del seu entorn i ens convida a redescobrir l’essència de l’illa.
Diumenge, a les 22.20 h, teniu una cita a IB3 televisió per veure l’estrena d’aquest documental que fa un viatge a l’hivern de Formentera oferint una perspectiva desconeguda per a molts.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre