El conjunt mallorquí disputarà la Champions per primera vegada en la seva història
El Mallorca Palma Futsal debuta la setmana que ve a la Champions. Avui ha estat el moment de fer una foto inoblidable: la de la plantilla que disputarà la màxima competició continental per primera vegada en la història del club. És un regal per a tota la plantilla però, sobretot, per a aquells com Tomaz o Barrón que duen una dècada defensant la camiseta del Palma. Dani Saldise, Mario Rivillos, Tayebi i Marlon aportaran l’experiència d’haver jugat aquesta competició.
El compte enrere per al somni de la Champions ha començat. Només el temps dirà si aquest Palma està fet per ser entre els més grans d’Europa.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys