Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El conjunt mallorquí disputarà la Champions per primera vegada en la seva història
El Mallorca Palma Futsal debuta la setmana que ve a la Champions. Avui ha estat el moment de fer una foto inoblidable: la de la plantilla que disputarà la màxima competició continental per primera vegada en la història del club. És un regal per a tota la plantilla però, sobretot, per a aquells com Tomaz o Barrón que duen una dècada defensant la camiseta del Palma. Dani Saldise, Mario Rivillos, Tayebi i Marlon aportaran l’experiència d’haver jugat aquesta competició.
El compte enrere per al somni de la Champions ha començat. Només el temps dirà si aquest Palma està fet per ser entre els més grans d’Europa.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals