Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El Consell Polític dels socialistes convoca el 15è Congrés autonòmic per al 22 i el 23 de març
La secretària general del PSIB-PSOE, Francina Armengol, ha anunciat aquest dissabte en el Consell Polític dels socialistes de les Illes que es presenta per ser reelegida com a secretària general del PSIB-PSOE. El màxim òrgan de decisió d’aquest partit entre congressos ha convocat un congrés autonòmic dels socialistes per als dies 22 i 23 de març. L’objectiu és recuperar el Govern de les Illes Balears el maig de 2027.
Armengol ha fet un pas endavant per reeditar la secretaria general de la seva formació. La líder socialista ha afirmat que “ara és el moment de donar la cara”. La secretària general del PSIB-PSOE ha reclamat als membres del seu partit que transmetin “il·lusió, força i passió” a la ciutadania. També, que el 15è congrés serveixi per establir una ponència per recuperar l’executiu de les Illes.
En aquest sentit, Armengol ha afirmat que a la ponència s’ha “d’acordar el que volem que sigui el projecte polític del socialisme de les Illes Balears”. La secretària general ha explicat que això és “molt important” perquè “anirà al Butlletí Oficial de les Illes Balears a partir de maig del 2027″.
Armengol ha carregat contra els populars, al capdavant de les institucions. Els ha titllat d’ocupes del poder. En aquest sentit, la líder del PSIB-PSOE ha afirmat que “no han vingut per transformar la vida de la gent”, sinó que, a parer dels socialistes, el PP governa “per ajudar als de sempre”. D’altra banda, el Consell Polític del PSIB-PSOE ha començat amb un record sentit cap a l’expresident Francesc Antich, que morí el dos de gener.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo