La presidenta del Congrés també ha lamentat que continuï activa la guerra a Ucraïna i Gaza
La presidenta del Congrés, Francina Armengol, ha lamentat aquest dilluns a Palma que continuï activa a les portes d’Europa la “injusta guerra de Rússia contra Ucraïna”, així com l'”horror de Gaza, la major de les tragèdies humanitàries”. Armengol ha considerat que s’ha de repensar la posició de la Unió Europea davant la “delicada situació internacional”.
Armengol ha pronunciat aquestes paraules amb motiu de la seva participació en la Conferència de Presidents de Parlaments Europeus, que reuneix a Palma representants de cambres legislatives de la UE. A parer seu, el conflicte a Ucraïna ha demostrat que Europa necessita una “forta” política exterior que “reforci una nova visió del món”. “La UE avui s’enfronta a l’enorme repte de desenvolupar capacitats pròpies fora de l’àmbit d’influència de l’OTAN“, ha afegit. A la vegada que ha mantingut que la UE “ha d’apostar per aconseguir una capacitat autònoma de resposta a les crisis i de resolució de conflictes internacionals compatible amb la defensa clàssica de l’OTAN i les defenses nacionals”. A més, és necessari que la UE compti amb aliats internacionals “fiables” a Amèrica Llatina, Àfrica i la regió de l’Indopacífic, ha afirmat la presidenta del Congrés.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre